امکانات و خدمات درمانی مطب

این مطب در فضایی مناسب وآرامش بخش با داشتن جدیدترین و تمامی امکانات لازم به درمان بیماران اختصاص یافته است ، تمرکز اصلی درمان بر روی درمان اختلالات تنفسی وابسته به خواب (مانند خرخر و آپنه تنفسی)،دردهای مزمن دهان و صورت (مانند مشکلات مفصل گیجگاهی فکی ، دردهای صورتی بدون علت مشخص ، درد فک و سردردهای مربوطه) و همچنین بیماری های دهان می باشد.

IMG 0581

IMG 0520

IMG 0579

IMG 0613

IMG 0621

IMG 0628

خدمات درمانی مطب

ساخت اپلاینس دهانی برای درمان خرخر و آپنه تنفسی

ساخت نایت گارد برای پیشگیری از عوارض دندان قروچه و یا فشار دادن دندان ها به هم

درمان دردهای مزمن دهان و صورت

درمان مشکلات مفصل گیجگاهی فکی و سردردهای مزمن مرتبط با استفاده از جدیدترین روش های درمانی

برداشت ضایعات و درمان بیماری های مخاط دهان

نایت گارد

104918202-invisalign 2016.530x298

اپلاینس دهانی خواب

Untitled

درمان دهانی خرخر و آپنه تنفسی

آیا می دانید خرخر کردن در خواب چه مشکلاتی برای سلامتی شما ایجاد می کند و راه درمان آن چیست؟

بسیاری از مردم دچار مشکل خرخر و آپنه تنفسی (پایین افتادن سطح اکسیژن خون به دنبال بسته شدن راه هوا) می باشند. علت این مشکلات باریک شدن راه هواویاروی هم خوابیدن دیواره های راه هوا در هنگام خواب می باشد. خرخرکردن و آپنه تنفسی می توانند عوارض جدی برای سلامتی فرد به بار آورند. بالا رفتن فشار خون ، سردرد ، بیماری های قلبی عروقی ، افسردگی ، ترش کردن ، بالا رفتن قند خون واحساس خستگی از جمله این عوارض می باشند.با ساختن اپلاینس های دهانی مخصوص این بیماران می توان خرخر و آپنه تنفسی را درمان نمود.اپلاینس های دهانی وسایلی هستند که فک شما را در هنگام خواب به گونه ای جا به جا می کنند که مسیرراه هوا کاملا باز می شود. استفاده از این وسایل باعث بالارفتن میزان اکسیژن خون و همچنین افزایش اکسیژن رسانی به مغز می شود.

ادامه مطلب...