آدرس جدید مطب

مطب دکتر گلی چمنی از اول بهمن ماه 1397 به محل جدید به نشانی :بلوار معلم(روبروی هتل پارس) - نبش کوچه 6 - مجتمع پزشکی یاس انتقال یافت.

تلفن تماس:03432141335

معرفی دکتر چمنی

M6

دکتر گلی چمنی

متخصص بیماری های دهان
  بورد تخصصی دردهای مزمن دهان،فک و صورت و درمان دهانی اختلالات خواب (خرخرشبانه)از آمریکا

دکتر گلی چمنی دارای بیش از 20 سال سابقه کار و تجربه در درمان بیماری های دهان به عنوان متخصص بیماری های دهان می باشد. وی همچنین دارای بورد تخصصی دردهای فک و صورت و اختلالات خواب از دانشگاه UCLA آمریکا(Diplomate of the American Board of Orofacial Pain) می باشد.

دکتر چمنی پس از گذراندن دوره ی تخصصی دردهای فک و صورت و اختلالات خواب از 8 سال پیش فعالیت خود را در این زمینه آغاز نموده است.وی در کنار درمان بیماران ، به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه در طی سال ها به تدریس مباحث تئوری و عملی بیماری های دهان و دردهای فک و صورت و همچنین انجام تحقیقات و نگارش مقالات متعدد نیز اشتغال داشته است.

حذف

امکانات مطب :
این مطب در فضایی مناسب وآرامش بخش با داشتن جدیدترین و تمامی امکانات لازم به درمان بیماران اختصاص یافته است ، تمرکز اصلی درمان بر روی درمان اختلالات تنفسی وابسته به خواب (مانند خرخر و آپنه تنفسی )،دردهای مزمن دهان و صورت ( مانند مشکلات مفصل گیجگاهی فکی ، دردهای صورتی بدون علت مشخص ، درد فک و سردردهای مربوطه ) و همچنین بیماری های دهان می باشد.

ساخت اپلاینس دهانی برای درمان خرخر و آپنه تنفسی
ساخت نایت گارد برای پیشگیری از عوارض دندان قروچه و یا فشار دادن دندان ها به هم
درمان دردهای مزمن دهان و صورت
درمان مشکلات مفصل گیجگاهی فکی و سردردهای مزمن مرتبط با استفاده از جدیدترین روش های درمانی
برداشت ضایعات و درمان بیماری های مخاط دهان

بیشتر

بیماری های دهان چگونه تظاهر پیدا می کنند؟
بیماری های دهان به مجوعه ای از مشکلات مخاط حفره دهان گفته می شود که ممکن است به اشکال مختلف تظاهر پیدا کنند.

این تغییرات گاهی نشانه وجود یک اختلال سیستمیک در بدن می باشند.گاهی نیز ضایعات مخاط دهان نشانه مشکلات جدی تری مانند ضایعات پیش سرطانی یا سرطان دهان هستند که نیاز به بررسی بیشتر ودرمان قطعی دارند.

ادامه مطلب...

آدرس: کرمان - بلوار معلم(روبروی هتل پارس) نبش کوچه6،مجتمع پزشکی یاس